#100újélmény

Ahogy elmerültem Salentoban

by János Kamilla

2015. november 03. - F. Ági

img_0410.jpg

Eddig sokat meséltem már szavakkal, most úgy éreztem itt az ideje, hogy képekkel is bizonyítsam, igaz volt minden szó. Múlt héten volt 5 hónapja, hogy Salentoba költöztem, ezért átnéztem az összes képemet és készítettem egy válogatást, ami nagyjából elmeséli, milyen itt az életem.

Ha egy szóban kellene összefoglalnom, azt mondanám: tenger. A tenger miatt van minden. A tenger miatt olyanok a helyi emberek amilyenek, emiatt ilyen a gasztronómia és az általános morál. Számomra minden a tengertől függ, amióta itt élek. De persze az úszkáláson és napozáson kívül is van élet. Remélem a kis válogatásom hűen tükrözi a valóságot és évek múlva is segít majd visszaemlékezni erre a végtelen szabadságra, amit az EVS életstílus adott nekem. Öt hónap után bátran állíthatom, hogy elégedett vagyok azzal, amit Salento adott nekem. Köszönöm. 

További képek és beszámolók a saját blogomon itt láthatók.

 img_2287.JPGimg_0415.jpg

 

 

 

 

 

 


img_3415.jpgimg_2511.jpg







 



  
img_20150909_121910.jpg img_0258.jpg

 

 

 

 

 

 


11061761_1059674824044296_1198361970268995246_n.jpgimg_4078.jpg

 

 

János Kamilla

Az Európai Önkéntes Szolgálat (EVS - European Voluntary Service) az Erasmus+ program keretén belül 17 és 30 év közötti fiataloknak nyújt lehetőséget arra, hogy hosszabb-rövidebb ideig külföldön önkéntes munkát végezzenek.

A bejegyzés trackback címe:

https://100ujelmeny.blog.hu/api/trackback/id/tr178047136

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása